Fysiocheck Eijkenaar Fysiotherapie Vlaardingen Hoogvliet

Een sportblessure of een pijntje tijdens het sporten?

Doe een fysiocheck!

“In 15 minuten professioneel advies zonder bijkomende kosten.”

Je hebt je ingeschreven bij een sportschool, bijvoorbeeld de Basic Fit in Vlaardingen of Hoogvliet. Je bent net gestart met sporten en hebt pijn, van een eerdere blessure of van die ene oefening. Je kan natuurlijk ook een pijntje hebben gekregen van het sporten die nog niet is weggegaan.

Meld je aan voor een gratis fysiocheck!

Wat wij als fysiotherapeuten vaak tegenkomen zijn:

• Pijn in je schouder tijdens het bankdrukken?
  • Pijn in je knie tijdens het squaten?
  • Pijn in lage rug tijdens het doen van een rugoefening?
  • Pijn in je knie tijdens het hardlopen?

Belangrijk: Blijf er niet te lang mee rondlopen! Merendeels van de klachten gaat vanzelf wel over, alleen er zijn genoeg mensen die te lang onnodig met klachten en pijn rond blijven lopen.

Heb je pijn die niet gelijk wegtrekt na het doen van de oefening of die al een aantal dagen aanhoudt? Dan is de kans groot dat je aan het overbelasten bent geweest. Doe de fysiocheck.

De fysiocheck houdt in dat je gratis professioneel advies kan inwinnen zonder bijkomende kosten. Hierbij zal een van onze fysiotherapeuten  samen met jou bepalen hoe je ‘t beste je klacht aan kan pakken!

Wil je ook gebruik maken van de gratis fysiocheck? Bel 010-3072410 of schrijf je in!

Inschrijven Fysiocheck

* = verplicht veld